כשליצמן נפגש עם גלאון • האופוזיציה בכינוס חוצה סיעות

    גואל ועקנין No Comments on כשליצמן נפגש עם גלאון • האופוזיציה בכינוס חוצה סיעות
    20:38
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on מברביקיו לבר בי רב: כך נולד ה'יום שכולו תורה' ביום העצמאות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה זו מתקיים בכנסת כינוס חוצה סיעות ומגזרים בהשתתפות של כל ראשי האופוזיציה וחברי הכנסת.

    בכינוס אמר יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג כי "התקציב שעולה על שולחן הכנסת פוגע קשה מאוד באדם העובד וכי זו הסיבה שאנחנו שומעים מידי יום על עוד מפעלים בדרום שמודיעים על סגירה". הרצוג אמר כי "האופוזיציה תציב מראה לקואליציה ותחשוף את סדרי העדיפויות של הממשלה הפוגעות בכל רבדי האוכלוסייה".

    יו"ר אגו"י יעקב ליצמן אמר כי "צריך להשקיע את כל הכוחות בועדת הכספים והאחדות האופוזיציונית הוכחה כמשתלמת בדיונים על חוק מע"מ 0. פנינו לא לקואליציה ונעשה הכל כדי להקדים את הבחירות והדרך לכך היא רק דרך התקציב וכמה שנגיש יותר הסתייגויות כך נעשה לממשלה חיים קשים".

    יו"ר דגה"ת משה גפני אמר בדיון שהממשלה הזאת לא הולכת להאריך ימים וכאן יושבים חברי הקואליציה הבאה. כשנהיה בקואליציה לא נשים מקררים במכוניות ולא נבזבז חצי מליון על מסיבה במשרד האוצר כי זו שערוריה שאין כדוגמתה. יש תקלות באופוזיציה אבל בקואליציה ובממשלה המצב רע לא פחות והאסיפה היום היא הבעת אמון בבוז'י כיו"ר האופוזיציה.

    יו"ר ש"ס אריה דרעי אמר כי "היום לא צריכים לדבר על התקציב ועל הפגיעה כי את זה כולם יודעים, היום צריכים להעסיק אנשי מקצוע שיוכיחו את האמת. על האופוזיציה להביא מידי יום את כל אותן אוכלוסיות שנפגעות ממהלכי הממשלה.

    יו"ר מרץ זהבה גלאון אמרה בדיון כי "שתפקידה של האופוזיציה הוא להוציא לקואליציה את הנשמה כי התקציב הנוכחי ירסק את כל מנגנוני הערבות ההדדית של האזרחים ולממשלה שכזו אין זכות קיום", גלאון קראה לחברי הקואליציה להקים קואליציה אחרת כי היום המסר הוא "רק לא נתניהו".

    ח"כ אחמד טיבי אמר כי הוא מברך על כינוס האופוזיציה וכי "יש לכך אפקט חשוב אבל זה דורש לנצל את המומנטום ולהתנהג כאופוזיציה כפי שקורה בועדת הכספים ולעשות את המוות לקואליציה בכל הזדמנות".



    0 תגובות